~~ Fredag den 13 April ~~

SKIT OCKSÅ!!!!

Måste lära mig att spara sakerna jag skriver! Skrev ett väldigt långt inlägg om allt jag hittat på idag o vad hände??? JO ALLT försvann...

*Irriterad tjej*?!? NÅGOT!

AJA, får väl börja om... *Sparar*

Idag måste jag få säga att jag har varit ganska hurtig, först en lång promenad vid lunch tid. Blev även en avstickare in till stan för att kolla om dem hade något stoppvadd, men nej tyvärr gick det inte att hitta någonstans (giraffen får ligga oklar ett tag till). Allt som allt blev det 5.5 km, brukar göra 4-5 km.

Imorgon ska jag nog ge mig ut o försöka hitta en ny runda, börjar bli ganska långtradigt att göra de två samma rundorna varje dag. Ger mig nog över järnvägen o till "högre höjder", spännande, får hålla tummarna att jag inte går vilse bara ;)

Vad har jag mer gjort idag då? Jo, jag har ju varit på "mitt" nya gym, tränade en timme, lärde känna maskinerna, skaffade även ett månadskort, så nu finns det inget som hindrar mig från att gå dit o köra gärnet!

Skickat iväg lite intressemejl om sommarjobb har jag också gjort, fått respons på ett av dem, får bättre besked inom en vecka men jag håller tummarna! Även om det inte är ett sådant jobb jag känner mig jätte pepp på innebär det pengar o det kan komma väl till hands till hösten (plugg o flytt). Men vi får se vad som händer, hade ju varit skönt med en ENDA ledig sommar innan allt allvar börjar igen, har kommit fram till att jag inte har haft ett enda "sommarlov" sedan 9an.

Hur skönt hade det inte varit att få betalt att ligga på stranden å lata sig?! ;) Någon som kan erbjuda ett sådant jobb? Anse mig som anställd direkt då!

Men aja, nu kommer jag inte ihåg vad jag skrivit mer, ska tvätta av ansiktsmasken å sätta igång ett serie avsnitt innan detta monstret ska stänga ögonen ;)

GOD NATT :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0