Inte som jag tänkt mig

Okej det där med hårdträningen ikväll blev ju inte riktigt som jag tänkt mig, tyvärr! Konditionsträningen var inte precis den bästa o mest lyckade då jag fortfarande var alldeles för mätt för att kunna orka o göra mitt bästa!

Ska jag träna kondition kan jag absolut inte vara mätt, för då orkar jag i princip inget! Så påminnelse till mig själv att inte äta så nära inpå konditionsträningar...

Men ska jag däremot styrketräna eller något liknande orkar jag inget om jag inte har ngt i magen, blir en balansgång det där om jag vill kombinera!

Sedan då! Jo så skulle vi åka upp till gymmet vi brukar träna på, allt är bra o vi är jättepepp på att träna! MEN när vi parkerat bilen så utbrister plötsligt I " jag har glömt nyckeln!"

Tyvärr så var det inte så mycket mer att göra än att vända hem! I skulle iväg till pojkvännen o det började bli ganska sent så vi bestämde oss för att skita i det, för om vi skulle åkt å hämtat nyckeln så skulle det minst ha tagit en halvtimme, sååå tyvärr blev det så med det träningspasset!

Blev skjutsad tillbaka där jag parkerat min cykel och det var bara att trampa hemåt, men tog en liten runda på cykeln som substitut!

O jösses vad ringrostig jag är! Förr var det ingen match för mig att cykla, gjorde det jämt o det var ingen match, men nu, pust o stånk i minsta backe xD

Fast skyller också på min tröga cykel, med dåliga däck o knappt fungerande bromsar!

Saknar min röda sportcykel!!

Men nu ska jag sova, godnatti :) (obs ett lostavsnitt först ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0