Måndag 23 april 2






















När klockan ringde imorse var det bara att släpa sig ur sängen för att ta på sig träningskläderna, morgonpromenad väntade nämnligen. Efter en promenad runt vågen (4km) var det dags för frukost, väldigt gott med frukost efter man varit ute och gått!

Efter frukost blev det dusch o göra sig iordning, satte mig vid datorn en stund för att kolla igenom lite bloggar och uppdaterade även min egna design. You like? ;)

När klockan närmade sig två drop jag på mig gympadojjorna och promenerade in till stan, kollade lite i affärer, köpte endast en parfym åt I som hon beställde, efter den korta turen på stan gick jag till Willys för att "storhandla". Mötte även upp I där, hon fick sin parfym, höll mig sällskap när jag handlade och jag fick även sjuts hem, vilket var väldigt skönt eftersom kassarna var en aning tunga. Blev mycket bakingredienser, även lite frukt o bär  <3

När vi kom hem bjöd jag på lite muffins men hon drog hemmåt snabbt igen. Mötte däremot upp henne efter maten för att gymma. Blev på "jobbet" idag, lite kondition, mage o armar...

När jag kom hem efteråt tänkte jag att det skulle sitta fint med lite smoothie så jag börjar, har i allt i burken och tar fram stavmixern, kör igång o mixar, meeen den mixern var då ingen höjdare! Läckte olja och började lukta bränt. Då fick man ta till fantasin för smoothien var ju tvungen att bli kvar. Visp blev lösningen!

Men imon ska jag nog införskaffa mig en mixer, har velat ha en länge och varfö inte nu? Perfekt när stavmixern inte funkar och jag verkligen gillar smoothies!

Aja, det var dagen det, nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och kolla lite Lost. Har inte sett ett enda avsnitt på hela dagen, chockerande va! ;O

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0