Onsdag 25 April



Väldigt dimmigt under morgonpromenaden o kallare än vanligt, det gillas inte! Vill ha värme o sol...


Mumsig frukost



Efter frukost slog jag mig ner framför datorn ett litet tag, kollade upp lite saker samt ändra min högskoleansökan, så nu håller vi tummarna! Efter det fortsatte jag med min braiga bok, o till lunch blev det halloooon! Älskar verkligen hallon, nog det godaste som finns xD



När boken tyvärr tog slut blev det lite Lost, fram till middagen...



Är fortfarande mätt men nu måste jag göra mig redo för gymmet. På schemat står 45 minuters kondition/ben träning på stepbräda samt en timme med lite styrketräning, arm, rygg o mage tror jag det blir...

Om jag inte har träningsvärk imorgon vet jag inte vad jag gjort fel! Men nu måste jag rusa, cykeln lämnar stallet om 10 minuter o jag har inte ens bytt om ;) Skynda skynda :D

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0