Tisdag 24 April #2



Tråkväder under morgonpromenaden, varmt o fuktigt!


Sänkt bensinpris, endast 4,93...... We wish, 1an försvann ;) 14,93 o självklart behöver jag inte tanka!


Blev lite snabbmellis efter Dollarbesök o telefonsamtal innan jag åkte hem till I. Mumsigt värre!


Där blev det att tvätta o städa bilen, tro mig! Det behövdes!



Sedan blev det lite Ice roadtruckers o icabesök innan jag gav mig av hemmåt för mat... Pasta o skinksås (Jösses vad gott det var! Har inte ätit pasta på lääänge <3)



Tänk om man skulle kunna "gå in i en bok". Ja tack säger jag till den förmågan!



Helt plötsligt på eftermiddagen blir det jätte mörkt och himlen öppnar sig och släpper igenom vääärldens skyfall... Det vackra kom ju efter så ska inte klaga så mycket, gillar regn, särskilt ljudet och doften av det...



Blev super sötsugen framåt kvällskvisten, men duktig som jag (försöker) vara tog jag mig lite hallon o mjölk, gott det också (o betydligt nyttigare än de livsfarliga muffinsarna som finns i huset)



Eftersom det tyvärr inte blev något gym idag, snörade jag på mig skorna och begav mig ut på en runda. Slog rekord också, 5km på 44 minuter, ganska bra tycker jag, brukar gå det på minst 50 minuter men idag hade jag fart i benen. Måste verkligen köpa nya skor, är trött på att få ont i fötterna, så ska försöka locka med mig nån till Gävle en dag o se om jag hittar några, har ju presentkort på Stadium så varför inte passa på? Skulle behöva ny sportbh också!

 





När jag kom hem igen blev det; banan, dusch och nu ska jag lägga mig framför ett Lost avsnitt o sedan kanske det blir ett par sidor i min superbraiga bok innan jag stänger ögonen...

God natt :D

Don't let the bedbugs bite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0