Tisdag 24 April

4 Månader tills jag fyller 20 och 8 månader till Julafton... wiho! Nä, sommar tack först!

God förmiddag förresten, har nu slagit mig ner i soffan, det är nog platsen där jag spenderar mest tid om dagarna (latmask o tråk), om jag inte är ute på äventyr eller något.

Var ute på obligatoriska morgonpromenaden imorse, kom dock inte upp förren på andra ringningen, ibland kommer jag upp på en gång när klockan ringer och ibland är det såå otroligt segt, jag snoozar inte heller utan jag har en tendens att stänga av klockan helt. Därav har jag klockan ställd på ett par olika klockslag, enda sättet!

Var otroligt segt i början av promenaden, hade bara lust o vända om o gå hem igen, men jag kämpade mig vidare och efter 10 minuter var det superskönt. Men vädret, väldigt lustigt idag, varmt och jättefuktigt, började fundera om jag hade feber eller något för jag kände mig så lustig, men jag öppnade jackan och efter det försvann "febern" ;)

Blir galen på min hjärna ibland! Inte klokt hur mycket som pågår i den, ibland önskar jag att det fanns en avstängningsknapp... Ibland kan jag lyckas "sänka volymen" när jag är ute och går o lyssnar på hög musik men idag gick det verkligen inte!

Mycket högskoletänk och vart jag ska ta vägen som snurrade i huvudet, har inte precis kommit fram till något beslut, men kanske liiiiiiite närmare iaf gällande skola/utbildning...

Ni som känner mig vet ju också att jag lider av beslutsångest, bara det gäller att köpa en tröja eller ett par skor, jag kan seriöst aldrig bestämma mig! Folk får typ tvinga mig för annars skulle jag aldrig kunna bestämma mig. Tänk då när det gäller något stort som handlar om min framtid och flera år, ännu värre! Och nu är det inte direkt någon som kan säga vad jag ska göra, utan detta måste jag lista ut själv.

*Pust och stånk*
Usch!

Nu ska jag dyka ner i en bok, DET är nog enda sättet för att få min hjärna att lugna ner sig (eller se film eller serie). Det är min räddare i nöden, annars skulle jag nog blivit galen!

Hörs sen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0