Torsdag 26 April

Okej, här kommer lite bilder från gårdagen...



Märkte under morgonpromenaden att dem sänkt bensinpriset ytterligare, det får dem gärna fortsätta med tycker jag...



Sedan bar det hemåt I för att umgås med henne hela dagen, blev även överraskad av resten av gänget som kom in genom dörren!



Sedan tog vi även en liten roadtrip, först åkte vi högst upp på berget för att kolla, tyvärr var det ganska dimmigt så man såg inte så mycket, björn slapp vi också, tur det!





När vi kom tillbaka från vår roadtrip som fortsatte till ett annat ställe efter berget så vilade vi upp oss (några sov ;)) Sedan åt vi mumsig mat, fisk o potatis...

Strax innan 18 så begav vi oss mot Is jobb där jag även tillbringade kvällen, mycket skratt o fjanterier som vanligt..

Strax efter 21 så kom jag hem, fixade smoothie med min nya mixer och sedan slog jag mig ner i soffan för att se lite tv innan lägg/Lost-dags :D




Men nu kan jag inte sitta här nå mer, måste nämligen BAKA! Har fått en beställning tills imorgon så tänkte sätta igång redan nu... Vilken press det är när man inte bakar till sig själv, utan nu mååååste dem bli jättegoda och fina!

Inte för att jag har misslyckat förr, hoppas inte det ska ändras denna gången heller!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0