2 dagar kvar...

Idag är det bara två dagar tills jag beger mig 75 mil uppåt i landet (om det inte är snöstorm), vi ska köra upp, min mor och min lillasyster följer med dels för att besöka släkten o semester samt att jag ska slippa köra hela vägen själv.
Dagen har gått väldigt snabbt, trots att jag inte gjort så mycket, umgåtts med systeryster samt packat.
Nu tror jag att allt i princip är packat, lite kläder på tvätträcket kvar som ska ner men annars tror jag att jag har fått med allt. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att allt får plats i bilen, eller som syrran sa "Jag håller tummarna för att jag får plats i bilen"
Men jag tror inte att det ska bli något problem, har ganska stor bagagelucka så det löser sig allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0