Avsked...

Idag hade jag o en kompis en liten avskedsmiddag, egentligen skulle vi ha varit tre stycken men pågrund av snöovädret som härjar här nu så var hon tvungen att ställa in (synd!).
Det blev en väldigt fiin middag, McDonalds! ;) Efter att vi mättat magarna så begav vi oss till bowlinghallen för att spela lite.
I början gick det otroligt segt för mig, L ledde och jag förberedde mig på att förlora, men sedan hände något, jag tog ledningen och vann tillslut. 8 strike varav 5 av dem var på raken, kändes ganska skönt att lyckas med det ;) Men L kämpade på bra hon också, hon var inte många poäng efter mig :D
Fy sjutton vad det snöade!


"37orna"


Några av mina "strikar"(stavning)



Efter ett par timmars avskedsdate så var vi tvungna att säga hejdå och dra oss hemmåt, vädret var inte på vår sida men vi kom båda hem hela o "rena"...
Men som vi sagt här hemma, det är inte afrika eller ngt sådant jag ska flytta till, bara ett par mil uppåt i landet, jag kommer komma hem och hälsa på och vi har ju facebook, msn och all den där tekniken som förenklar livet avsevärt!
:D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0