Dagens stora äventyr!


Idag ni, här har det hänt saker, full fart heela dagen ;)

Först imorse var jag på möte, gick inte direkt som jag tänkt så efter det var jag lite nedstämd. Tröstade mig lite genom att gå lite på stan (utan att handla), åkte även hem till I och resten av gänget. Brottningsmatcher o lite rallytittande sedan bar det av mot mataffären, elgiganten o jysk.

Åkte hem o lasta in grejerna i kylen och S smällde i sig lite mat, hade en liten diskussion vid matbordet då vi tillslut bestämde oss för att ge oss ut på en biltur. Hade ingen aning vart vi skulle, fick bara höger o vänsterinstruktioner, hamnade tillslut vid en rallybana, sladda lite på oplogad parkering o så bar det hem för matlagning ;)

Efter maten blev det ännu mer rally! Denna gången åkte vi ut på isen för att kolla på S som tränade inför tävling till helgen. Fick även åka med ett par varv, läskigt säger jag bara! Is, 120 på ställ i kurvorna och första gången, dagens äventyr!! Bara tanken på att köra bil på is var lite läskig men det var ju ingen fara såklart, bara ja som e nojjig xD

Var där ute ett par timmar o tillslut drog vi hemmåt för att värma upp och fika, blev även sveriges värsta bilförare och tatueringstittande o plan smidande ;)












Blekfisar på äventyr på isen!

Imorgon o till helgen får vi se vad som händer, kanske bowling, lite mer rally, vem vet? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0