Packar för fullt...

Eftersom jag inte kommer flytta till egen lägenhet direkt när jag flyttar upp så kan jag inte direkt ta med mig en massa möbler och allt sådant, utan det blir bara att packa ner kläder, lite personliga tillhörigheter och en liten mängd böcker.
Åh det är en sak jag kommer sakna, vilket kanske låter lite konsigt, men mina böcker! Mina älskade böcker xD
Men sedan om allt går bra med jobb och allt annat så ska jag såklart försöka hitta en lägenhet (har redan börjat kika ;) ) då blir det att åka hem och hämta resten av alla mina saker.
En pytte liten del av det jag planerar ta med mig upp, jag fattar inte, hur mycket kläder har jag egentligen? :O Den delen av kläderna som jag ska med tar nog upp ungefär tre väskor, sedan + en ikeapåse med ytterkläderna och sedan ska vi inte snacka om skorna...
Jag håller tummarna för att allt ska få plats i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0