Söndag...

Blev väckt på ett inte så trevligt sätt imorse kl 8! Larmet gick (falskt) och jösses vad jag studsade upp ur sängen typ, dosan sitter i princip precis vid min säng... Hjärtinfarkt, check!

Somnade som tur var om o sov en timme till, sedan blev det frukost och få upp gänget så att vi kunde åka å gymma, strax efter tio var vi på väg för att vara lite hurtiga. Gymmade någon timme sedan bar det av till A-K för lite brunch/fika. I duschade sedan åkte vi hem till mig så att jag fick duscha, satte oss framför datorn för att kolla tatueringar och när vi blev uttråkade så bestämde vi oss för att baka cupcakes. Väldigt farligt och riskfyllt! Dem är verkligen sjukt goda :O

Mat och mer insprirationssökande har följt efter det, ska kika på lite resor och sedan blir det film och cupcakes!













Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0