Tisdag....

Promenad, dusch, pulka, gym, babyfilmer, mat, handla, semlor o nu tv :)

Så trevlig o fullspäckad dag har jag haft, det känns verkligen som jag inte gjort annat än åkt fram o tillbaka idag ;) O appropå pulka, kände mig verkligen malplacerad i barnbacken bland alla små barn som åkte skidor, o så kommer vi där o ska åka pulka men kul är det ju iaf ;)

Var superfint väder idag, sol o massa +, men tyvärr blåste det något frukstansvärt. Hade tänkt tvätta bilen också men det är i princip ingen idé eftersom det är så slaskigt o blaskigt o den skulle blivit skitig igen efter fem min... Så det får bli en annan dag.

Lite bilder kommer senare, nu ska jag se lite tv....












Min jäätte semla, orkade inte hela säger jag bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0