Today is a better day...

Dagen har varit bättre och mer händelserika än de senaste dagarna, har inte bara gjort det vanliga (promenerat o duschat) utan även åkt till affären o handlat, bakat cupcakes (livsfarligt!), hämtat kusinen, fikat, umgåtts, ätit mat, vart på gruppträning m. I och I (svettexpressen! vilket är precis som det låter, svettigt).

Efter det så åkte vi till affären o handlade hårfärg o mumsig glass. När vi kom hem till "mig" igen så blev det hårfärgning för hela slanten, en rödhårig och en slingning!

Nu har jag tillslut bosatt mig i fotöljen och min rygg tackar mig stort!











Imon är det möte som gäller, efter det tar jag nog en runda på stan sedan får vi se vad som händer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0