Torsdag 23 Februari

Snön börjar tina bort, ganska skönt tycker jag, är sugen på vår och sommar nu. Slippa frysa och halka runt. Slippa klä på sig sjuttioelva lager kläder (å ändå frysa). Kunna gå ut o gå i gympaskor o en enkel tröja på sig. Det skulle vara skönt! 

Annars har jag inte så mycket att skriva, har inte hänt något spännande eller annorlunda idag, eller jo, besökte I på hennes jobb på fritidsgården, spenderade kvällen där och hade det trevligt o kollade runt på resor. Hittade en billig som vi får hålla tummarna på! Måste bara övertala "de vuxna", men för sex pers var det väldigt billigt enligt mig. SÅ håll tummarna!

Imon blir det taccomys o förhoppningsvis blir hela gänget samlat.


 




Virkade klart giraffen idag, tyckte Hubbe Norrman behövde en kompis...


Här har vi vännen; Johnsson


Varmt idag, flera + o det var inte ens sol!


Å så kom solen fram!


Låg en överraskning i brevlådan åt mig, det hade jag inte trott, ett litet paket var det. En tröja o sportbh från mor, sportbhn var välbehövlig o tröjan var super snygg, vit o grön randig (gillar randigt ja!) satt perfekt också. Tänk att jag får post hit! Roligt, i början av nästa vecka vet jag att det kommer något, nämnligen ett efterlängtat objektiv som egentligen skulle ha kommit innan jag åkte upp hit men sådan tur hade jag tyvärr inte, så mor fick eftersända det hit istället. Ska bli så kul o leka med mitt nya objektiv! Hoppas det är lika bra som jag har hört o sett ;)



Nu ska jag krypa ner i min lilla säng o kolla på serie, har flera avsnitt att ta igen, men ska kolla klart första säsongen av den jag håller på med just nu först! Super spännande (fast jag sett det en gång förr ;))

Appropå det, BIO, saknar min kompis L! Särskilt när jag tänker på den kommande biopremiären för Hunger Games! Känns konstigt o gå o se den utan henne, men vi får ta ett långt samtal över msn efteråt! <3



"Maybe there is a possibility..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0