Back to work

Idag åkte släkten hem och jag har återgått till jobbet. Dock bara 8 dagars jobb o sedan har jag en veckas semester igen, då bär det av till stockholm!
 
Känns inte som man har haft någon semester alls efter dagens jobb, allt var som vanligt igen och ingen mjukstart direkt. Det är pang på direkt! Behövde ju dock inte jobba till 18 utan kom hem redan vid 17 så det var skönt! Fördelen med att jobba på sommrarna är att det inte är så mycket barn o dem går inte alltid full tid ;)
 
Trots att jag bara jobbar två dagar denna veckan så längtar jag redan till helgen xD
 
Men innan dess väntar morgondagens pass, 6-18, blir trött bara att tänka på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0