Regn, regn o åter regn

Jobb, regn, grillkväll, regn, jobb, IKEA o lite mer regn o jobb! Så har de senaste dagarna sett ut!
 
Trött på regn och ser fram emot helg o en veckas semester i storstaden (dock måndagsjobb innan det kan ske).
 
Håller tummarna för finväder nästa vecka! Det är väl sommar? Sist jag kolla i almanackan iaf! Bara 19 juli, snart augusti... september, oktober o sedan kan hösten börja! Men inte nu!
 
Förresten håll tummarna för mig! Fått antagningsbesked till högskolan. Eftersom jag kom på så sent vilken utbildning jag ville gå och skickade in en sen anmälan står jag tyvärr endast som reserv men jag håller tummarna! Hade varit riktigt, riktigt skönt o få komma igång med framtiden men om det inte skulle vara så får jag helt enkelt söka till början av nästa år.
 
Får helt enkelt nöja mig med att fortsätta jobba, kanske till och med reser något? Vem vet...
 
BTW! har fått reda på varför jag mår så dåligt, har nämnligen sjukdomen Celiaki  med fina ord...även kallat gluten intolerans ;)
 
 
 
Det hade ju inte suttit fel just nu i detta tråkvädret!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0