Vackra ting i stenhuset

Hello hejsan, jag vet o jag är ledsen att jag är så dålig på att uppdatera, men det är sommar! Inte jätte roligt att sitta bänkad framför datorn då, men ska försöka bättra mig. ;)
 
Idag har det ju faktiskt varit väldigt fint väder vilket är på tiden! I princip första riktiga sommardagen! Så idag har jag legat ute i solen, så svettigt men skönt, kanske äntligen kan få lite färg på kroppen... Hann tyvärr inte ligga ute så länge, tandläkaren kallade, inga problem som vanligt bara ett tråkigt måste, tröstade mig lite med mjukglass på stan efteråt, hade varit kul med lite sällskap ;) Meen, det kan min inte alltid hoppas på, särskilt inte med min vänskapskrets.
 
Jag hoppas verkligen att jag kommer in på utbildningen jag sökt till hösten, från början var jag heelt emot att sätta mig i skolbänken igen så jag sökte bara distans, men NU, jag vill tillbaka itll skollivet, träffa nya människor o skaffa fler kompisar. Nu ska jag vara helt ärlig mot er, i min vänskapskrets nu har jag nog låt oss säga 4 eller 5 personer som jag kan kalla riktiga vänner, varav 1 jag träffar ganska regelbundet och 2 där vi snackar om att träffas jämt o ständigt men det aldrig sker. Så jag känner att jag behöver lite nytt folk o umgås med och förhoppningsvis träffa nya vänner :D
 
Aja, nog om mig, kan bjuda på lite bilder jag tog idag, mor har ju tjatat att jag ska fota hennes blommor i flera veckor nu, så idag tog jag mig i kragen... Självklart tog batteriet slut, men han få några godkända iaf :D
 
 
 
 
Om ni skulle vara intresserade av att se mer av mina fotografier så gå gärna in på min andra blogg!
 
www.rebeckasfotoalbum.blogg.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Jag har OKQ8 kreditkort, kanonbra :) Sätter över mina egna pengar från mitt lönekonto och får sedan pengar tillbaka :)

Svar: kan man inte endast använda det på OKQ8? :D
Rebecka Rudolfsson

2012-07-10 @ 21:46:28
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

Haha, nej nej, banken är OKQ8 men det använder du i vilken butik du vill :)

Svar: okej tack så mycket :D
Rebecka Rudolfsson

2012-07-12 @ 01:25:58
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0