Lofsdalen 16-18/3

I fredags åkte vi upp till fjällen för att tillbringa helgen där, och det var nog det bästa jag gjort! Har haft såå kul, det bästa var nog skoteråkningen, men att bada tunna o umgås kommer inte långt efter!

Fredag:





Under bilturen upp fick vi se lite renar!



Äntligen framme, fantastisk utsikt från stugan!







Blev middag nere i byn...















Efter 6 timmar med mat, äventyr, vinster och mycket skratt bar det av tillbaka till stugan...



Kortspel i någon timme innan vi slockna alldeles för sent... Efter ett par timmars sömn så var det dags att vakna för nya äventyr

Lördag:



Trötta tjejer i väntan på äventyr!





Frukost i fjällen...





Lite mer kortspelande, damnolla...



Redo (nästan) för en dag på skotern! Inte den overallen jag hade på mig för dem som inte förstår det ;)





















Efter ett par timmars åkning blev det paus i solen och lite grillning...



Fläsk i tunnbröd, faktiskt väldigt gott! Särskilt efter ett par timmar uppe på fjället...



Vi tjejer hade inte fått nog så vi begav oss ut igen, denna gången fick jag även köra ;) Kul!





När solen börja gå ner var vi tyvärr tvugna att bege oss hemmåt igen men då väntade....



Bada tunna o bastu, såå skönt för våra mörbultade kroppar!



Supergod mat sedan filmmys!



Söndag:



En liten tur hann vi med idag också innan vi var tvugna att åka hem...



Även korvgrillning hann vi med...











Å med den bilden säger jag tack för denna gång...

Tack för en suuuperrolig helg!! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0