Måndag 19 mars

Hjälp snart är mars förbi... Vart tar dagarna vägen egentligen?

Aja, idag då? har inte hänt så mycket som vanligt. Vaknade vid 9 ungefär, sovit gott trots träningsvärken i ryggen! Åt frukost, välte inga vattenglas (vilket brukar hända), efter frukosten blev det promenad som vanligt.

I snön blev det denna morgon, vädret gjorde nämligen en helomvändning, igår var det vår och ingen snö, idag var de vinter o massa snö. Ledsen gubbe för det :( Var så skönt med vårväder!!

Efter en skön men kylig promenad med musik du dunkandes i öronen blev det golvet i ett par minuter (ryggen tackar mig för det) och sedan dusch. När allt sådant var avklarat så satte jag mig framför datorn för att kolla runt på lite jobbannonser p sådant "roligt", men tyvärr inget nytt.

Då blev det film! Jag som älskar film men inte har jag sett en på en evighet! Men idag blev det ändring på det. Ca 30 min in i filmen får ja sms från I som säger att hon slutat skolan o skulle vilja ha hjälp med en engelska uppsats.

Kunde inte direkt tacka nej till lite sällskap så vid halv 2 åkte jag iväg, lekte lite engelskalärare o såg sedan klart filmen ( I am number four), vid middagstid åkte jag (även I) hem för att äta, efter det blev det ännu mer film (Beastly) och även lite manikyr... Nu har vi påbörjat en tredje film ( G.I. Joe Raise of the cobra), ätit glass m banan o chokladsås...

Imon vet jag definitivt vad jag ska göra, nämligen läsa! Fick en bok i posten idag, en bok jag missat i en serie jag brukar köpa, så nu kan jag äntligen fortsätta läsa och se vad som händer!

Men nu åter till filmen, så ha en fortsatt bra kväll o god natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0