Torsdag 22 Mars

Ooops, hände ngt med texten o jag kan inte ta bort det xD

Igår blonderade jag håret, hatade det.
Idag färgade jag det brunt, gillar det.

Kommit fram till att sluta färga mitt stackars hår, kommer bli flintis innan jag är 20....

Idag har jag inte hittat på så mkt, promenerat, köpt hårfärg, färgat håret o sedan läst... ikväll var det fritidsgården som gällde, inte för att jag känner att jag passar in men det är kul att komma ut o träffa lite människor,  I jobbar ju så håller henne o hennes kompisar sällskap...

Nu ska jag se ett serieavsnitt o sedan försöka somna, mkt tankar som far runt i skallen. T.ex. en viss svartsjuk flickvän möjligtvis som stör min sinnesfrid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0