Fredag 2 Mars & Lördag 3 Mars







Jag får seriöst nya blåmärken varje dag o jag har ingen aning hur jag får dem... Men dessa? Hur lyckas jag? Jag fick dem inte ens samtidigt, började med ett av dem häromdagen o så igår var dem helt plötsligt tre st!



"ny" jacka, ny tröja o nya jeans! (Y) :D



Har börjat spela ett nytt spel på mobilen! Super roligt ;)



Åkte förbi MAX, handla lite mat till Isa, usch vad mkt folk! Hem fr fjällen eller upp t fjällen skulle dem... var där ett tag....
¨


Sedan bar det hemmåt, åt mat, ska nu tillbringa kvällen i soffan framför Mello, får även sängkompis inatt, ska ju ut på äventyr tidigt imon så hon stannar över natten vilket e enklast...





Stolt över min lilla gubbe!





Nu måste vi skynda o fixa gottigott till Mello... Grönsaker o dipp som vanligt!

Ses o hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0