Lördag 5 Maj



Ny bok! Älskaaar Nora Roberts, seriöst den bästa författaren jag stött på! Äger nog ett 50tal av hennes böcker om inte mer...



Köpte en glass å unna mig trots det tråkiga vädret



Köpt två nya skor idag, riktiga fynd, ena paret endast 39 kr o den andra var det 50% på :D Love REA!
"Storhandla" även på Erikshjälpen, fyndade en hel del böcker... Av mitt favorit förlag, preeeecis dem böckerna jag vill ha. Hade planerat att beställa tre av dem böckerna jag fyndade på adlibris men kände att jag köpt tillräckligt med böcker så plockade ur dem ur varukorgen och så hittar jag dem idag?? Annars orginalpris 64 kr, jag fick minst 10 böcker för endast 40 kr... Perfekt! Billigt o böcker <3



Kolla vilken gullig syn vi mötte i affären!


AJ, måste lära mig att inte bita på läppen, särskilt inte att dra av skinn -_-








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0