Tisdag 8 Maj

















Var superskönt väder idag när jag var ute och gick, fick till o med ta av mig jackan för det blev för varmt! Ser kanske inte ut o va så bra väder på ena bilden, en del mörka moln men dem drog iväg!

Annars idag har jag inte gjort så mycket, sov ända till 11 då mamma ringde, blev jätte chockad när jag såg att klockan var så mycket, brukar vakn sjuttioelva gånger tidigt på morgonen fram tills jag stiger upp, men inte idag. Behövde verkligen sömnen! Sov nog max 4 timmar natten innan så det behövdes!

Läst o varit på datorn större delen av dagen, åkte dock till I vid fem tiden, var där ett tag sedan åkte vi å gymma, även E var med men jag orkade inte så mycket. Ont i magen o fortfarande inte helt pigg efter förra veckans sjukdom, men tar igen mig o nästa gång kommer det nog gå bättre!

Tankade bilen o hämtat paket har jag också gjort! Massa böcker! Me like <3 Så nu räcker det nog ett par dagar iaf ;)

Nu ska jag se ett par avsnitt av Lost sedan krypa ner under täcket med en bok!

"A booklover never goes to bed alone"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0