Torsdag 3 Maj

I princip hela dagen har spenderat hos I, åkte dit direkt efter frukost. Umgicks, såg tv, "packade" och bara slappade.

Vid tretiden gav dem sig av mot Mantorp där kussen ska tävla i sin första JTCC tävling, är väldigt avis! Ville också följa ;) Men som tur är kommer mor upp imorgon och hälsar på så jag får lite sällskap o annat att tänka på :D









När jag åkte hemmåt så svängde jag förbi Willys för att småhandla lite, en tårta för födelsedagsfirandet på söndag samt vindruvor till mig själv. Men jag kom hem så begav jag mig ut direkt igen, satte mig i solen en stund. Men frusen som jag är blev det inte såå länge, blåste för kallt :(

Sedan blev det att läsa lite, mat och sedan lite dator. Efter någon timme var jag så rastlös och utråkad att jag snörade på mig mina nya löparskor o begav mig ut. Första gången på en vecka! Hatar att vara sjuk, att bacillerna envist håller sig fast, men nu kunde jag inte vänta längre!

Dusch, smoothie o lite nötter blev det efter PWn och nu blir det lite fruktsallad innan läggdags :D

Ha de

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0