Tråkigheter...



Okej, jag vet att jag är väldigt tråkig! Men känns verkligen inte som jag har något att skriva....

Kom hem till ön i fredags kväll och det känns faktiskt ganska bra, saknar dock vissa människor, önskar även att vissa ting hade slutat annorluna. Men nu är jag hemma och ska försöka ta nya tag.

Avklarade dag två på jobbet idag, kanske ska informera er vad jag jobbar med också så ni får lite mer insikt, timvikarie inom barnomsorgen i min kommun! Trivs bra, kunde väl ha funnits saker som kunde varit bättre, som alltid.

Men jag får iaf ett par dagars jobb i veckan (bra veckor varje dag), tjänar lite kosing och jag sitter inte bara hemma och ugglar. Bättre än att vara arbetslös (var på väg o skriva hemlös xD hur kom det sig?!?). + jobbar jag lite på min pappas företag med lite småsaker, så det är också bra, så brist på saker o göra har jag inte direkt.

Men TYVÄRR, tre veckor utan träning, saknar det men orkar inte träna. Är dålig och har varit i lite mer än tre veckor nu, har varit så här dålig förr en gång men då gick det över... Nu håller det i sig, var på sjukhuset igår och tog massa prover o dem gjorde en massa tester, bland annat tömde dem mig på blod (nästan) och gjorde massa neurologiska undersökningar m.m. M.M. Så nu får vi se vad som händer, ska tillbaka om några dagar för att göra ytterligare undersökning o se om provsvaren kommit tillbaka.

Hoppas verkligen att något visas! Inte för att jag vill vara sjuk men om dem hittar felet kan dem iaf göra ngt åt det. Ganska tröttsamt att må dåligt varje 24 timmar om dygnet. Så nu håller jag tummarna...

Aja, nu har ni fått en liten update, tänkte lägga upp lite bilder från senaste tiden, men det orkar jag inte göra nu så får bli en annan gång :)

Ha de!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0